2013. július 13., szombat

Cheap & Chic :Online shopping

Veszélyes dolog az online vásárlás.. Annyira hamar rá lehet szokni, és könnyű túlzásba esni, és vérszemet kapni a hihetetlen olcsó dolgok láttán..Sokszor azonban az alacsony árakhoz rossz minőség párosul, ezért írtam meg ezt a postot, hogy bemutassam nektek azokat az oldalakat, ahol az árak reálisak, -sőt némelyik pofátlanul alacsony- de ez nem megy a minőség rovására!

Következzenek az én kedvenc rendelős oldalaim!






ASOS.COM

Szerintem az egyik legnagyobb online ruhaáruház a világon. Van saját márkájuk, Asos, emelett pedig forgalmaznak rengeteg másikat, például New Look, Topshop, Mango, French Connection. A 9 fontos ruha mellett megtaláljuk az 500 fontos táskát, de talán épp ezért jó ez az oldal: hatalmas a kínálat és mindenki megtalálja a számára tökéletes dolgokat.

+ 1:

  • Moletteknek ajánlom a Curve vonalat. Hihetetlenül dögös ruháik vannak!
  • A szállítás INGYENES!! 
  • Diákigazolvánnyal 10% kedvezményt lehet kapni. Juppí!






BOOHOO.COM

Angliában hihetetlen népszerűsége van ennek az oldalnak. Erőssége a hatalmas választék, és sokszor vannak év közben is leárazásaik, amikor nagyon olcsón lehet jó darabokat kifogni!

+1: Szintén INGYENES a szállítás!




CHIARAFASHION.CO.UK

Nekem ez az egyik kedvencem. Főleg most, amikor leárazások vannak, nagyon megéri itt vásárolni, szinte 0 forintért árulják a jobbnál jobb ruhákat és cipőket ! A minősége a termékeknek kifogástalan, és mindig megtalálhatod itt az utolsó trendeknek megfelelő darabokat.





MODDEALS.COM

Hasonló mind stílusban, mind árban, mint az előző oldal. Odavagyok a blúzaikért és cipőikért!





HEAVENLYCOUTURE.COM

Alapjáraton nem a legolcsóbb oldal, de a nyári leárazások alatt 60%-70% kedvezményt adnak a jobbnál-jobb rucikra :)







NEWLOOK.CO.UK


Nagyon szeretem a New Lookot, hihetetlen jó a minősége, és egyáltalán nem drága. Hatalmas a választék, órákig el lehet nézegetni a kínálatot!

+1: 
  • Diákigazolvánnyal kedvezményt lehet kapni!
  • A szállítás Magyarországra olyan 7-8 font, de ezért akármennyi terméket rendelhetsz!
  • Külön ajánlom a cipőket! a magassarkúk gyönyörűek, és nagyon jó mínőségűek.







SPORTSDIRECT.COM

Sportimádók paradicsoma. Hatalmas kedvezménnyel vásárolhatod meg az összes létező futócipőt, ruhát, sporteszközt, MINDENT! 







TOBI.COM

Az oldal kínálata mindig a legfrissebb divat szerint van összeállítva, a minőség és az ár számomra nagyon szimpatikus, főleg a leárazások idején :)










Ezek lennének az általam ajánlott oldalak! Az az igazság, hogy bár úgy tűnik, hogy egyszerű kiválogatni azokat, ahol jó a minőség is, és az ár is, sajnos nem így van. Minden túlzás nélkül, de az elmúlt 3 napot a gép/telefon előtt töltöttem, és átnéztem vagy 40 rendelős oldalt, a kínálatát, véleményeket, szállítási feltételeket, mindent.. Rengeteg olyan volt, ami olcsó volt, de látványosan borzalmas a minősége, vagy túl drága volt.. Találtam olyat is, ami nagyon tetszett, de csak maga a szállítás 20 font volt. Láttam olyat is, ami olcsó volt, jó minőségű, de nagyon ronda ruhákat kínáltak.. Naptáramba jegyzeteltem ezerrel, az összes oldalt amit megnéztem leírtam, és csak ezek azok, amiket ajánlok. Van amelyiket már használtam, van köztük olyan amit most fogok kipróbálni. Egyébként az Ebay az abszolút kedvencem, de gondolom azt nem kell senkinek bemutatni..:)













Remélem segíthettem nektek, és találtok nektek tetsző darabokat! :) Ha ismertek hasonló oldalakat, ahonnan ti szoktatok vásárolni, nyugodtan osszátok meg  kommentben, hogy mások is láthassák, és megnézhessék!


Réka

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó poszt volt, látszik, hogy sokat dolgoztál vele! Megérte ;) Köszi a tippeket!

    Feltennél majd pár személyes tapasztalatot is? hogy milyen volt az internetre feltöltött képen a termék, és milyen a valóságban, stb. Arra kíváncsi lennék még. És a méretezés miatt nem félsz? Engem eddig ez tartott vissza a ruha/cipő vásárlástól..csak jobb azért személyesen felpróbálni, nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) az az igazsag, hogy termeszetesen elofordulhat, hogy valami nem jo meretben.. egyszer volt velem olyan, vagy talan ketszer, hogy ebayes ruhak kicsik lettek, de mivel kb 2000 forint volt, igy nem szenvedten a visszakuldessel, levelezgetessel... rendeltem mar converset, nike futocipot,azok jok lettek:) azzal neg nem volt problemam, hogy mas lett volna eloben a termek..illetve de, volt, skin79 bb kremet rendeltem, es kuldtek egy szetesett dobozu, vizfestekes maszlagot..ha most rendelek majd a napokban, feltoltom majd a kepeket, jo?:)

      Törlés
    2. Rendben, köszi! :)
      Talán belevágok én is, elég bizalomgerjesztőek ezek az oldalak ;)

      Törlés
  2. Szia!

    Én még sosem rendeltem külföldi oldalról.
    Ha belevágnék, akkor hogy megy ennek a folyamata? Amit megrendelek, azt kihozatalkor az adott valutában kell kifizetnem, vagy átszámítják az adott ország pénznemére?
    Köszi előre a választ!

    Üdv,
    Lívi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Legtöbbször bankkártyával kell fizetned, egyből rendeléskor. Ebayen paypallal működik a fizetés, az a legbiztonságosabb módszer, mert ha bármi történik, visszakapod a pénzed. Ha nem lesz jó pl. a méret, a legtöbb oldal 30 napon belül kicseréli a terméket, vagy visszaküldi a pénzt neked. :)

      Törlés
  3. Szia!

    Tudnál írni pár megbízható eladót az ebay-ről,akiktől te is szoktál vásárolni, és jó dolgaik vannak? Előre is köszi!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! ha megérkezik minden termék, amit megrendeltem (kb 1-2 hét) írok róla postot, ésakkor ajánlok majd ott eladókat,jó?:))

      Törlés